@FORE Nieuwsbericht 2024 – 02

8 februari 2024

After Carnaval hieringe biete - woensdag 14 februari 2024

Op as-woensdag kun je vanaf 15:00, na een rondje golf, terecht in ons Clubhuis voor haring, roggebrood en hoofdkaas ter afsluiting van de Carnavalsdagen 2024. Voor gepaste muziek wordt gezorgd.

De mooiste Carnavals outfit zal worden beloond met een gepaste prijs. ALAAF!!

Welkom aan onze nieuwe leden en bardienstinstructie - zaterdag 9 maart 2024

Graag nodigen we onze nieuwe leden uit kennis te maken met onze Golfclub. Aansluitend wordt een bardienstinstructie gegeven waarbij belangstellende leden ook welkom zijn.

• Datum/tijd: zaterdag 9 maart 2024 om 10:30 uur
  • Locatie: ons Clubhuis
  • Programma:
    • Welkom en kort voorstelrondje door onze Voorzitter en Commissievoorzitters
    • Bardienst instructie door onze Clubhuiscommissie

Onze nieuwe leden zullen een uitnodiging per brief ontvangen.

Voor deelname wordt gevraagd je aan te melden

Dat doe je door een e-mail te sturen naar onze Ledenadministratie via ledenadministratie@golfclubmeerssen.nl

Wij verwachten een goede opkomst.

Basic Life Support / AED training

Er is een nieuwe AED defibrillator is opgehangen in de AED kast aan de buitenmuur van ons Clubhuis.

Golfclub Meerssen organiseert in samenwerking met de gemeente Meerssen en Hartveilig een Basic Life Support (BLS) en AED training.

• Donderdag 21 maart 2024 van 19:00-21:00 uur
  • Locatie: Clubhuis Golfclub Meerssen

De cursus worden gegeven op één avond. Tijdens de cursus zullen onder meer de volgende onderdelen aan bod komen:

• Veiligheid bij benaderen slachtoffer
  • Snelle diagnosestelling
  • Snel en accuraat hulp inroepen van 112 en andere hulpverleners (AED).
  • Het op de juiste wijze toepassen van hartmassage en mond-op-mondbeademing, zowel met als zonder hulpmiddelen.
  • Snel en veilig aansluiten van de AED

De eigen bijdrage voor het volgen van een reanimatie en AED-cursus is nihil!

Deze cursus wordt georganiseerd in samenwerking met de gemeente Meerssen met als doelstelling zo veel mogelijk burgerhulpverleners te werven voor haar gemeente.

Deelnemers die geen burgerhulpverlener willen worden, mogen ook deelnemen maar betalen een eigen bijdrage van €30,- welke zij contant na afloop van de les dienen te voldoen.

Aanmelden!

Let wel: VOL=VOL!! We hopen jullie in groten getale te mogen ontvangen!

Nog vragen, neem gerust contact op.

Wedstrijdprogramma 2024

Dit jaar start het wedstrijdseizoen op onze Golfbaan op Paasmaandag 1 april met de Openingswedstrijd. Voor alle “golf”maanden zijn er diverse wedstrijden gepland, waarna we het golfseizoen afsluiten op zondag 27 oktober.

Golflessen bij onze Golfpro

Wil je je golfspel verbeteren? Je kunt zowel groepslessen als privé lessen volgen.

• Tarief privéles: €60,-
  • Bij groepsles: het tarief wordt gedeeld door het aantal deelnemers
  • Aanmelden: op mobiel nummer 06 55 17 36 26